20 May 2011

Sejuk Hati Bile Dengar Orang Membacakan Yasin.

Assalamualaikum semua. 


Selamat pagi jumaat. 
Semoga hari ini memberi 1001 makna buat kalian.
Pagi-pagi jumaat harus handphone saye berbunyi.
Sebabnye boypren saye kat opis die tiap-tiap pagi jumaat je mesti ade bacaan yasin beramai-ramai.
So sebelom die start die mesti akan telifon saye.
Saye dengar die mengaji, sejuk hati saye.
Bestnye kan kalau mengaji same-same.
Dulu penah je kalau saye sorang-sorang di bilik die telifon ajak mengaji.
Rase tenang je.

Kat opis saye takde pulak buat gitu kan. 
Kalau ade confirm best kan.
Masing-masing sibuk dengan kerja.
Kalau ade pun perjumpaan pagi bersama pengarah jek.

*Gambar ini lah yang selalu keluar bile dapat panggilan telifon dari die :)


LoVe ElyN =)

4 comments:

アヌム ちゃん said...

Salam. singgah sini ye~ Nice blog :)
Sudi2 la visit me @ frommetoyou eh..arigatou..(^____^)

cik aisha said...

tak banyak opis wat mcm tu.bgsnye opis mcm tu...

Cik Elyn said...

アヌム ちゃん : maceh sbb singgah :)
akan ku singgah :)

Cik Elyn said...

cik aisha : yup.. mmg tak banyak pun. :)