30 May 2011

First Anniversary. Alhamdullillah. :)

Assalamualaikum semua. 


Hari nie hari yang bermakna buat saya. 
Setahun yang lepas saye di risik oleh keluarga boypren. 
Genap setahun saye menjadi risikan boypren. 
Hehehe. Cepat benar rase. 
Kejap je dah setahun kan. 


Yang ini pula hadiah yang diberikan buat saye. 
Maaf yea... saye tak belikan ape-ape pun buat kamu.
Hari tu mintak main-main jek. 
Tak sangka kamu belikan betol-betol.
Maceh yea.


InsyaAllah, saye doakan semoga kite di panjangkan jodoh, kekal hingga ke jinjang pelamin.
Hope ape jua cabaran dan halangan kite akan tetap bersama sampai akhir hayat. 
Hope tahun depan kite tak sambut lagi anniversary sebagai risikan.
Kite sambut pulak anniversary ikatan yang suci murni.
Semoga Allah permudahkan jalan buat kita. Amin :)




LoVe ElyN =)

10 comments:

Mila Ahmad said...

bila nak tunang ye...hehe...

Anonymous said...

(",)

cik nurussalwa said...

moga dipermudahkan jalan menuju ikatan yang sah lagi diredhai..

=)

yaya_flanella said...

amin!~ :)

Syazwani Mazlan said...

hehe...nak kawen dah? alhamdullilah ;)

Cik Elyn said...

Mila Ahmad : tak tahu lagi laaa :)

Cik Elyn said...

Anonymous : :P

Cik Elyn said...

cik nurussalwa : aminnnn. mekasih. :)

Cik Elyn said...

yaya_flanella : maceh yea :)

Cik Elyn said...

Syazwani Mazlan : insyaAllah. Moga dipermudahkan :)